آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش امداد خودرو شهرکرد
آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش امداد خودرو شهرکرد

آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش | امداد خودرو شهرکرد

فهرست مطالب

آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش | امداد خودرو شهرکرد

آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش | امداد خودرو شهرکرد همراه شما در هر لحظه

در این آموزش می خواهیم به صورت کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش را به شما آموزش دهیم.

  • آیا شما هم به نحوه حمل خودرو با یدک کش علاقه دارید؟
  • آیا میخواهید خودرو خود را به یک یدک کش تبدیل کنی؟ این مطلب را از دست ندهید!

 

 

آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش | امداد خودرو شهرکرد

چگونه  یدک کش را در ماشین خود نصب کنید!

آیا به دنبال یدک کشی ماشین خود برای مسافت طولانی هستید؟ بدون دردسر زیاد، می توانید یک میله بکسل را به وسیله نقلیه خود وصل کنید و به راحتی می توانید ماشین خود را به وسیله نقلیه یدک کش خود محکم کنید. با این حال، باید در اتصال میله بکسل محتاط باشید و مطمئن شوید که وسیله نقلیه دیگر شما قادر به یدک‌کشیدن ایمن ماشین شما است.

پیدا کردن ابزار یدک کش مناسب

 

آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش | امداد خودرو شهرکرد
آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش | امداد خودرو شهرکرد

 

تصمیم بگیرید که آیا میله بکسل بهترین گزینه شماست یا خیر

برای برخی از دارندگان RV، میله یدک‌کش بهترین عملکرد را دارد، اما می‌توانید وسیله نقلیه خود را با استفاده از یدک‌کش بکسل کنید. در حالی که یک یدک کش وسیله نقلیه شما را روی دو چرخ قرار می دهد، میله بکسل وسیله نقلیه شما را روی هر چهار چرخ می کشد.

 

آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش | امداد خودرو شهرکرد
آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش | امداد خودرو شهرکرد

 

  • اگر وسیله نقلیه شما می تواند با هر چهار چرخ پایین کشیده شود، میله بکسل بهترین گزینه شما خواهد بود. با این حال، اتصال یدک بکسل شما اغلب نیاز به تغییراتی در ماشین شما دارد، بنابراین نمی توانید یدک کش را به وسیله نقلیه تحت گارانتی وصل کنید.
  • بالا کشیدن زبانه یدک کش شما به مقداری قدرت نیاز دارد، بنابراین مالکان محدود ممکن است بخواهند یک یدک کش را انتخاب کنند.
  • قرار دادن و جدا کردن یدک‌کش آسان‌تر از یدک‌کش است، بنابراین اگر می‌خواهید مرتباً آن را متصل و جدا کنید، بهتر است یک یدک‌کش را انتخاب کنید.
  • هزینه کلی هر دو روش بکسل تقریباً معادل است، بنابراین واقعاً به ترجیحات و نیازهای شما به عنوان صاحب RV بستگی دارد.

برای هر دو خودرو به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید

قبل از اینکه به مشکل وصل کردن میله بکسل بپردازید، باید مطمئن شوید که وسیله نقلیه یدک کش مورد نظر شما می تواند بار دیگر شما را حمل کند. بسته به نوع وسیله نقلیه یدک کش شما، آن وسیله نقلیه دارای محدودیت وزنی متفاوتی خواهد بود،  مهم است که به خوبی آگاه باشید که وسیله نقلیه بزرگتر شما چقدر وزن می تواند تحمل کند.
  • اگر به هر دلیلی نمی توانید دفترچه راهنمای مالک خود را پیدا کنید، می توانید به برچسب گواهی انطباق خود نیز متوسل شوید که معمولاً در نزدیکی درب راننده یافت می شود. اگر نمی توانید این برچسب را پیدا کنید، سعی کنید نزدیک آستانه درب خود را بررسی کنید. هنگامی که درب جلوی وسیله نقلیه خود را باز می کنید باید قابل مشاهده باشد.
  • در موارد خاص، قبل از اینکه بتوانید بارهای خاصی را یدک بکشید، ممکن است وسیله نقلیه یدک کش شما مجبور به “شکستن” شود. این اساساً به این معنی است که قبل از اینکه گیربکس بتواند باری را که می‌خواهید بکشید را نگه دارد، باید تعداد مایل معینی را در ماشین طی کنید.
  • دفترچه راهنمای مالک خودرو شما وزن آن مدل خاص را نشان می دهد که باید کمتر از حد مجاز وزن وسیله نقلیه یدک کش شما باشد. اگر نمی توانید آن دفترچه راهنمای مالک را پیدا کنید، می توانید وزن خودروی خود را آنلاین جستجو کنید.

طرح یدک کش را انتخاب کنید

هنگام انتخاب طرح یدک بکسل، به دنبال میله بکسل موتورخانه یا میله بکسل سوار بر خودرو خواهید بود.
نوار نصب شده در زیر کاپوت در انتهای گیرنده اتصال به شاسی قرار می گیرد. این ابزار ها معمولا ترجیح داده می شوند، زیرا نیازی به جدا کردن آنها از جلوی وسیله نقلیه یدک کش خود ندارید.
  • شما همچنین می توانید آنها را در پشت وسیله نقلیه یدک شده خود در زمانی که میله استفاده نمی شود نگه داری کنید. اگر انتخاب می کنید که از یدک کش نصب شده در ماشین استفاده کنید، باید آن را در جلوی وسیله نقلیه یدک شده خود نگهداری کنید. وقتی از آنها استفاده نمی کنید می توانید راحت تر آنها را جدا کنید.

 

آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش-- امداد خودرو شهرکرد
آموزش کامل نحوه حمل خودرو با یدک کش– امداد خودرو شهرکرد

 

براکت نصب یدک کش را خریداری کنید

صرف نظر از میله بکسلی که انتخاب می کنید، قبل از اینکه میله را وصل کنید، باید یک براکت نصب کنید.

  • می‌خواهید مطمئن شوید که براکت نصب شما به‌طور خاص با خودروی شما و همچنین خودرویی که در حال یدک‌کشیدن هستید، مناسب است. صفحه پایه به پشت ماشین شما متصل می شود – از قاب، زیرفریم یا تکیه گاه اصلی – یا جایی در زیر خودرو.

سیستم ترمز خود را بررسی کنید

از آنجایی که شما بار اضافی را روی وسیله نقلیه یدک کش خود حمل می کنید، باید مطمئن شوید که سیستم ترمز شما را از دست نمی دهد. به احتمال زیاد مجبور خواهید بود روی نوعی سیستم ترمز تکمیلی سرمایه گذاری کنید.

حمل خودرو آسان و راحت سراسر شهرکرد با امداد خودرو شهرکرد به مدیریت اسماعیلی

یدک کش شهرکرد به صورت شبانه روزی در همه روز های سال آماده خدمت رسانی به شما سروران ارجمند است.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *