10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

فهرست مطالب

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهرکرد بررسی می گردد؛ همراه ما باشید.

دلایل روشن نشدن خودرو

در ادامه به شرح برخی از دلایل استارت خوردن و روشن نشدن ماشین می‌پردازیم.

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

1.خالی بودن باک بنزین

اولین و ساده‌ترین چیزی که ممکن است باعث استارت خوردن و روشن نشدن خودرو شود، کمبود بنزین در باک خودرو است. خودرو برای شروع به حرکت، باید سوخت کافی داشته باشد. همیشه حواستان به ذخیره بنزین باشد.

در صورت کمبود بنزین می تونید از خدمات سوخت رسانی یدک کش شهرکرد در جاده ها استفاده فرمایید.

 

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

2.نقص در سیستم سوخت رسانی

وجود نقص در سیستم سوخت‌ رسانی خودرو هم می‌تواند منجر به روشن نشدن‌ خودرو پس از استارت زدن‌ گردد.

خودرو برای اینکه شروع به حرکت نیاز دارد که سوخت و هوای کافی به درون محفظه سیلندر آن وارد شده تا عمل احتراق به خوبی صورت پذیرد. هرگونه نقص در این مسیر، منجر به روشن نشدن خودرو می‌شود.

در اینگونه مواقع، ممکن است منیفولد ورود هوا و یا انژکتورها خراب شده باشد. حتی ممکن است پمپ بنزین درست عمل نکند و یا فیلتر بنزین دچار گرفتگی زیادی باشد، هر کدام از این موارد باید بررسی شود تا از سالم بودن مسیر سوخت‌رسانی مطمئن شوید و  سراغ عیب در قسمت‌های دیگر روید.

بهترین کمک رسان رد این شرایط مکانیک سیار و یدک کش شهرکرد است، در کمترین زمان ممکن به شما مراجعه کرده و مشکل خوردو شما را در صورت امکان  برطرف می نماید، در غیر این صورت خوردو شما باید به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز خودرو منتقل شود.

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

3.ایراد در سیستم برقی خودرو

اگر باک بنزینتان پر بود یا حداقل به اندازه کافی بنزین داشتید و سیستم سوخت‌رسانی هم مشکلی نداشت، باید به دنبال ایراد در سیستم برقی خودرو باشید. خودرو دارای سنسورهای متعددی می باشد؛ هر کدام از این حسگر ها  مشکل داشته باشند، سیگنال اشتباه به ECU ارسال می کند و باعث می‌شوند که موتور روشن نشود یا به درستی عمل نکند. اما کدام بخش از سیستم برقی خودرو دچار مشکل است؟

برای پیدا کردن راه حل مناسب از یدک کش شهرکرد کمک بخواهید.

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

4.خرابی  دینام

یکی دیگر از دلایل استارت خوردن و روشن نشدن ماشین، مشکل دینام خودرو است.

دینام نقش کلیدی در تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز باتری برای استارت ماشین، دارد.

مجموعه دینام وایر ها، شمع و باتری خوردو باید به صورت صحیح عمل کنند تا موتور خودرو شما روشن شده و تا زمان خاموش کردن موتور به درستی عمل کند.

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

 

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

5.خرابی سوئیچ

گاهی ممکن است سوییچ خودرو شما دچار مشکل باشد برای مثال نتواند کد کلید را بخواند و به ای سی یو جهت تاییدیه استارت موتور ارسال نماید.

از مهمترین موارد امنیتی در خودروها تاییدیه کد کلید خوردو است.

همچنین ممکن است سیمکشی استارت ماشین مشکل داشته باشد در این شرایط نیز باید از امداد خوردو و یدک کش شهرکرد برای تعمیر سوییچ کمک بخواهید.

 

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

6.بررسی اتصالات فیزیکی

اگر تمامی موارد بالا درست بود و مشکلی در آن بخش‌ها رویت نشد؛ اما بازهم با مشکل استارت خوردن و روشن نشدن ماشین مواجه بودید، باید به سراغ بررسی اتصالات فیزیکی و دیگر اجزای مکانیکی خودرو بپردازید. ممکن است سوپاپ‌ها خراب باشند و یا موتور از تنظیم خارج شده باشد. حتی ممکن است نقصی در سیستم روانکاری موتور بوجود آمده باشد. مخصوصا در فصل زمستان اگر استارت زدید و ماشین روشن نشد ممکن است روغن موتور بی کیفیت با حجم و گرانروی ناکافی در موتور جاری باشد.

در این شرایط بهترین راه درخواست کمک از یدک کش شهر کرد است زیرا استفاده رد این زمان ممکن است آسیب های جدی به دنبال داشته باشد.

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

7.خرابی یاتاقان

از دیگر دلایل روشن نشدن ماشین می‌توان به خرابی یاتاقان و قطعات محرک درون موتور خودرو را ذکر کرد.

علت استارت خوردن و روشن نشدن ماشین ۲۰۶، سمند، پژو 405 و سایر خوردو ها می تواند یکی از موارد بالا باشد. مناسب ترین راه حل کمک گرفتن از مکانیک شهرکرد است، مکانیک سیار شهرکرد می تواند بهترین تشخیص را به شما اطلاع دهد.

برای انتقال خوردو خود به تعمیرگاه همیشه شماره جرثقیل شهرکرد را همراه داشته باشید، زیرا حادثه خبر نمی کند.

 

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

8. مشکل باتری خوردو

ممکن است باتری خودرو خراب شده باشد یا اتصالات باطری به هر دلیلی جدا شده باشد، در این شرایط باید از سلامت باتری و اتصال صحیح باطری و سر باتری ها مطمئن شوید.

برای تعویض، شارژ یا باتری به باتری خودرو خود با شماره تلفن یدک کش شهرکرد تماس بگیرید.

 

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

9.خرابی چرخ دنده های استارت

فرآیند استارت خوردو بسیار پیچیده است، در زمان استارت خودرو باید انرژی قابل توجه ای تامین شود، تامین این انرژی درون موتور خودرو به چرخ دنده های استارت نیز بستگی دارد و در صورت خرابی و شکستگی چرخ دنده ها ماشین روشن نمی شود.

در این شرایط مکانیک سیار برق خوردو می تواند به شما کمک کند هرچند این مورد جز تعمیرات رد محل نیست پس برای انتقال خودرو خود به تعمیرگاه باید با یدک کش شهرکرد تماس بگیرید.

 

 

10 دلیل روشن نشدن خودرو با یدک کش شهر کرد

10.وجود مشکل در قسمت سلکتور گیربکس

سلکتور گیربوکس باید برای شروع به حرکت موتور تعیین وضعیت نماید تا موتور به حرت در آید، در صورت خرابی سلکتور جعبه دنده ماشین روشن نمی شود!

این هم یکی دیگر از دلایل روشن نشدن خوردو بود، اما بازهم دلایل دیگری وجود دارد و ما تنها به معرفی مهمترین دلایل روشن نشدن خوردو پرداختیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات امداد خودور و یدک کش اسماعیلی، بهترین یدک کش در شهر کرد را دنبال فرمایید.

امداد خودرو

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *